6 Januari 2009

Wan Ahmad Farid pilihan calon yang tepat

06/01/2009 5:57pm
KUALA TERENGGANU 6 Jan. — Pemilihan Datuk Wan Ahmad Farid Wan Salleh sebagai calon Barisan Nasional (BN) adalah tepat dan diyakini mampu mempertahan kerusi Parlimen Kuala Terengganu pada pilihan raya kecil pada 17 Jan ini, demikian menurut para pemimpin BN.
Ketua Pemuda UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, Wan Ahmad Farid telah menunjukkan kewibawaannya sebagai Ketua UMNO Bahagian Kuala Terengganu dan semasa menjadi Timbalan Menteri Dalam Negeri dengan menjalankan tugas-tugas yang telah diamanahkan dengan penuh dedikasi.
“Beliau adalah seorang pemimpin muda yang dilahirkan dari kilang Pemuda UMNO dan mempunyai keterampilan dari segi kepimpinan dan berkaliber.
“Pergerakan Pemuda akan memberikan sokongan tidak berbelah bahagi kepada beliau,” kata Menteri Pelajaran itu yang ditemui di pusat penamaan calon di Stadium Negeri di sini hari ini.
Hishammuddin berkata, sokongan Pemuda UMNO di peringkat akar umbi terhadap bekas Timbalan Menteri Dalam Negeri itu begitu jelas dan terbukti apabila kebanyakan jentera Pemuda yang terlibat dengan pilihan raya kali ini merupakan dari Pemuda Bahagian dan cawangan Terengganu sendiri.
- Bernama

Tiada ulasan: