14 April 2009

MB tidak tahu wujud SMS ugutan bunuh

[BERITA - 14/04/09]
KUALA TERENGGANU: Menteri Besar, Datuk Ahmad Said berkata beliau tidak tahu langsung mengenai SMS ugutan bunuh hingga menyebabkan 10 Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Barisan Nasional tidak hadir pada persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) hari ini.
Katanya, beliau menyerahkan sepenuhnya kepada polis untuk menyiasat mengenai SMS ugutan bunuh yang didakwa diterima Adun berkenaan.
"Saya tak berani komen apa-apa sebab saya tak tau cerita. Saya balik pagi tadi jam 2.30 dari Kemaman, jadi pagi ini saya tak tahu apa-apa.
"Mengenai laporan polis pun saya tidak tahu. Hanya pagi tadi masa minum pagi dewan berehat, saya baru tahu. Kalau dah lapor polis, kita serahkan kepada polis," katanya ketika ditemui pada sesi rehat sidang DUN tengah hari tadi.
-

1 ulasan:

demimaruah berkata...

Saya memang tak terkejut dengan ugutan ini. Mat Said sanggup buat apa saja demi gila kuasa. Kenapa SMS itu datang dari HP Setiausaha Sulit Kanannya?