29 April 2013

PRU-13: Kickdefella cabar Husam berdebat, lakukan ujian poligraf

PUTRAJAYA 28 April - Calon Pas Parlimen Putrajaya, Datuk Husam Musa dicabar berdebat dan membuat ujian poligraf bagi membuktikan apa yang didedahkan dalam buku Kenali Husam: Politik Wang dan Kronisme adalah tidak benar.

Penulis laman blog Kickdefella, Syed Azidi Syed Abdul Aziz berkata, beliau mencabar Husam berbuat demikian pada Khamis depan di Putrajaya bagi memberi ruang kepada calon 'import' itu membuktikan dirinya bukan pembohong.
Beliau yang pernah bekerja dengan Naib Presiden Pas itu berkata, setakat menafikan isi kandungan terkandung dalam buku tersebut adalah tidak mencukupi sebaliknya perlukan pembuktian.
"Saya hari ini juga mencabar Husam selain daripada membuat poligraf dan dialog, buat juga satu laporan polis terhadap isi kandungan buku itu supaya polis boleh siasat betul atau tidak.
"Berdasarkan kepada pengalaman saya selama dua tahun tujuh bulan dengan beliau dan maklumat yang saya dapat akses sepanjang tempoh itu, maklumat yang ada dalam buku ini yang saya tahu semua adalah betul," katanya dalam satu sidang akhbar di Kelab Tasik Putrajaya, di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE

Tiada ulasan: